Poszukiwany listem gończym został zatrzymany

Wspólne działania straży granicznej i gołdapskiej policji doprowadziły do zatrzymania poszukiwanego listem gończym Grzegorza Roberta S. 29-letni mężczyzna w ręce stróżów prawa wpadł dziś w godzinach rannych w Galwieciach. Jak informuje p.o. rzecznika gołdapskiej policji Ryszard Antolak, pomocne w ustaleniu miejsca pobytu i zatrzymaniu mężczyzny były między innymi informacje uzyskane po opublikowaniu wizerunku i danych poszukiwanego na portalu GOLDAP.INFO.

 

Komentarze  

 
-35 #1 Obserwator
2010-03-09 00:38, IP: 89.230.236.*
Niestety muszę stanowczo zaprotestować przeciwko współpracy portalu g.info ze służbami porządkowymi. Osobiście uważam to za niegodne i nieuczciwe. Czy chcemy, aby jedyny tak chętnie odwiedzany portal tej mieściny był jednym ze środków kontroli społeczeństwa? Co będzie dalej? Może bezpośredni czat z dyżurnym policjantem w ramach strony albo dział pt. Donieś na sąsiada? Osobiście jestem za współpracą z policją, jeżeli to dotyczy przestępców seksualnych. W innym wypadku nie może być mowy o Ormowskich praktykach z PRL-u.
Cytować
 
 
+37 #2 kokołaj
2010-03-09 01:35, IP: 86.111.112.*
Człowieku, przecież tu chodzi o nasze bezpieczeństwo. To co, przestępców seksualnych, owszem, należy karać, to nie donosicielstwo? A jak kogoś pobiją czy zdemolują samochód to nie pomagamy, bo to ormowskie praktyki z PRL-u?
Cytować
 
 
-40 #3 Szymon
2010-03-09 06:57, IP: 83.9.218.*
Cytuję Obserwator:
Niestety muszę stanowczo zaprotestować przeciwko współpracy portalu g.info ze służbami porządkowymi. Osobiście uważam to za niegodne i nieuczciwe. Czy chcemy, aby jedyny tak chętnie odwiedzany portal tej mieściny był jednym ze środków kontroli społeczeństwa? Co będzie dalej? Może bezpośredni czat z dyżurnym policjantem w ramach strony albo dział pt. Donieś na sąsiada? Osobiście jestem za współpracą z policją, jeżeli to dotyczy przestępców seksualnych. W innym wypadku nie może być mowy o Ormowskich praktykach z PRL-u.


W 100% zgadzam się z tym komentarzem.
Cytować
 
 
+33 #4 wawsas
2010-03-09 07:26, IP: 89.230.238.*
Wszystkie media tak współpracują i przynosi to skutki, więc nie widzę sensu w krytyce portalu.
Cytować
 
 
+36 #5 Edyta
2010-03-09 07:40, IP: 83.19.228.*
Nie zgadzam się z przedmówcą. Jeżeli to ma pomóc w ustaleniu miejsca poszukiwaniach, to dlaczego nie? Niezależnie od metody jaką stosujemy.
Cytować
 
 
+37 #6 Wojciech
2010-03-09 07:47, IP: 83.9.55.*
Skoro prokurator wyraził zgodę na publikację wizerunków osób poszukiwanych, to portal gołdapski jest do tego dobrym, wygodnym i jak się okazuje, skutecznym narzędziem. Nikt nie jest ponad prawem. Dlaczego Ci na portalu mają uniknąć odpowiedzialności? Co nie jest uczciwe? Może nieuczciwe jest także np. spowodowanie wypadku i ucieczka takiego kierowcy z miejsca zdarzenia?
Cytować
 
 
+32 #7 Kasia
2010-03-09 08:12, IP: 79.189.197.*
Skoro nabroił to niech poniesie karę. Niegodne i nieuczciwe jest ukrywanie takiej osoby.
Cytować
 
 
+29 #8 czyściciel
2010-03-09 08:39, IP: 83.12.23.*
To uważasz że złodzieje, włamywacze i bandyci z rozbojów zamiast siedzieć w zakładach karnych powinni łazić po ulicach?
Cytować
 
 
+28 #9 miła
2010-03-09 08:56, IP: 88.156.38.*
Przestępstwo jest przestępstwem (nie tylko seksualne)! Uważam, że powinniśmy się tego uczyć, że współpraca z policją nie jest niczym złym! Wręcz przeciwnie! W innych miastach w nie tylko taki sposób walczy się z przestępczością:

"Na nietypowy pomysł promowania postawy obywatelskiej wpadły władze Oleśnicy (woj. dolnośląskie). Namawiają mieszkańców do fotografowania sąsiadów, którzy śmiecą i zanieczyszczają chodniki i donoszenia na policję. Kuszą biletem na basen."

Także powinniśmy współpracować, żeby właśnie nie zatrzymać się w czasie. Życie się zmienia, a z nim powinni i ludzie zmieniać swoje nastawienie do niektórych spraw.
Cytować
 
 
+26 #10 zygi
2010-03-09 09:09, IP: 89.230.238.*
Do "Obserwatora"

Co ty opowiadasz, jakie ormowanie? To nie komuna, bardzo dobrze, że społeczeństwo odchodzi (niestety bardzo powoli) od stereotypu, że policja już jest zła. Współpraca z policją w krajach europy jest czymś normalnym, tylko nasz kraj pod tym względem jest jeszcze daleko w lesie. Gdybym mój dom został okradziony, a ktoś by to widział i nie zawiadomił policji lub też nie chciał nic na ten temat powiedzieć, bo by "zaormował", to co wtedy? Nasze społeczeństwo musi przeciwstawić się bandytom, złodziejom, chuliganom. A jeśli ktoś jest poszukiwany, to nie za kradzież chleba, bo nie miał co jeść. Ale się rozpisałem. Pozdrawiam mieszkańców Gołdapi i okolic.
Cytować
 
 
+18 #11 Masakra
2010-03-09 09:43, IP: 89.230.239.*
Witam @ll
Obserwator. Zastanów się, co ty tu napisałeś. W krajach cywilizowanych współpraca z policją jest na porządku dziennym! Nie jest to kapowanie czy donoszenie, jest to normalna postawa obywatela, który dba o swoje dobro i dobro innych ludzi. A że ktoś jest zły i popełnia przestępstwa, to jego problem! Dlatego ciesze się, że te wszystkie mordeczki są podane do powszechnej publikacji, a ludzie donoszą na bandytów, dzięki między innymi portalowi. Panie Jacku, gratuluje sukcesów!
Cytować
 
 
+19 #12 Agnieszka
2010-03-09 09:50, IP: 95.51.19.*
Jeżeli będziemy obojętni wobec nieuczciwości, rozboju itp. to tak samo jakbyśmy przyzwalali na to! Uważam, że to bardzo dobrze, że możemy w ten sposób pomagać.
Cytować
 
 
+20 #13 mir.
2010-03-09 09:56, IP: 83.9.40.*
Bandyci muszą siedzieć za kratkami, żeby porządni ludzie byli bezpieczni.
Cytować
 
 
-17 #14 kalaman
2010-03-09 10:02, IP: 83.13.126.*
Ktoś strzelił z [wymoderowano] i wpadł. Grono konfidentów jest w Gołdapi i okolicach. Powodzenia życzę KPP.
Cytować
 
 
+15 #15 Bruce Lee Karate King
2010-03-09 12:22, IP: 217.98.13.*
Jeśli ktoś się sprzeciwia to znaczy, że czegoś się boi. Każdy porządny człowiek będzie za.
Cytować
 
 
-17 #16 haha
2010-03-09 12:28, IP: 78.88.10.*
Patrząc po komentarzach to jest tu parę ormo i konfidentów.
Cytować
 
 
+16 #17 Darek
2010-03-09 12:58, IP: 83.3.74.*
Brawo, bo brak reakcji każdego z nas skutkuje jak z psimi odchodami (artykuł publikowany wcześniej). Z małej kupy robi się szambo, czemu w nas (grupie ludzi) jest mentalność, by chronić zło? I dlaczego mamy się tej grupie podporządkować? Każda nasza reakcja, na najdrobniejszy nawet występek, będzie przynosiła pozytywny efekt. Wychowujmy się nawzajem, a będzie się nam żyło lepiej!
Cytować
 
 
+15 #18 anna
2010-03-09 13:10, IP: 83.12.150.*
Ludzie, żyjemy w świecie prawa. Niech każdy odpowiada za swoje czyny. Bardzo dobrze, że go zatrzymali.
Cytować
 
 
-9 #19 Pablo
2010-03-09 14:48, IP: 89.228.254.*
Czy to Gołdap, czy inne miasto - sąsiadka "strzela z ucha" na sąsiada. Nie mówię tu konkretnie o kryminalistach, ale o "Zenku z za ściany" :) Polska mentalność. Tak było i tak będzie :)
Cytować
 
 
+8 #20 anna
2010-03-09 16:16, IP: 83.12.150.*
Cytuję Pablo:
Czy to Gołdap, czy inne miasto - sąsiadka "strzela z ucha" na sąsiada. Nie mówię tu konkretnie o kryminalistach, ale o "Zenku z za ściany" :) Polska mentalność. Tak było i tak będzie :)


Ale to bardzo dobrze, że jeszcze ktoś taki jest. Dzięki temu złodzieje, mordercy i inni przestępcy nie chodzą po ulicach. Pablo, pomyśl sobie, co by było, gdyby tacy ludzie bezkarnie chodzili po mieście. Strach wyjść z domu.
Cytować
 
 
+6 #21 Pozytyw!
2010-03-09 16:32, IP: 89.230.236.*
Nie wiem gdzie są Ci wszyscy prawi ludzie, bo gdy wychodzę się przejść to większość jest antypolicyjna. Czyżby to podążanie za tłumem steruje wasze komentarze? Jak temat jest antypolicyjny to jedziemy policji, jak jest antyprzestępczy to jedziemy przestępcom. Unormujcie swój światopogląd, drodzy obywatele.
Cytować
 
 
-5 #22 Ja tez obserwuje
2010-03-09 18:30, IP: 89.230.236.*
Zgadzam się tylko i wyłącznie z 1 postem należącym do "Obserwatora". Takie sposoby tylko szkodzą, sami się przekonacie z czasem.
Cytować
 
 
-3 #23 macius
2010-03-10 00:19, IP: 83.19.228.*
Cytat:
Niestety muszę stanowczo zaprotestować przeciwko współpracy portalu g.info ze służbami porządkowymi. Osobiście uważam to za niegodne i nieuczciwe. Czy chcemy, aby jedyny tak chętnie odwiedzany portal tej mieściny był jednym ze środków kontroli społeczeństwa? Co będzie dalej? Może bezpośredni czat z dyżurnym policjantem w ramach strony albo dział pt. Donieś na sąsiada? Osobiście jestem za współpracą z policją, jeżeli to dotyczy przestępców seksualnych. W innym wypadku nie może być mowy o Ormowskich praktykach z PRL-u.


Ja także zgadzam się z tym, co napisał obserwator. To jest czyste frajerstwo. Niech pałkarze popiszą się tym, co oni mogą zrobić sami, bo bez informatorów nic nie zrobią.

Anna, nie będę się kłócił. Gołdap to jest miasto przestępczości, ale jeżeli np. sąsiadka strzela z ucha na sąsiada, to lekka przesada. Albo kolega na innego kolegę to jest frajerstwo. Nie jeden, co był oskarżony za pobicia i inne, nie sprzedał swoich kolegów. A taka np. sąsiadka nic za podkablowanie nie dostanie. A jeżeli nie strzeli z ucha to też nic się jej nie stanie. Chyba że to jakaś [wymoderownao] babka, co się szczyci, że sprzedała sąsiada czy kolegę. Zapytajcie się nawet kolegów policjantów, ile osób idzie z nimi na układ, to może będzie jedna setna notowanych wcześniej osób.

Dareczek, ty byś pewnie swoją matkę sprzedał, bo przestępczość by się zmniejszyła. Żal mi was, oprócz paru, co się sprzeciwiają temu artykułowi.
Cytować
 
 
+6 #24 czyściciel
2010-03-10 06:59, IP: 89.230.238.*
Drogi Maciusiu! Tylko proszę, jak ktoś cię uszkodzi, da w buzię, krzywo na ciebie spojrzy, krzyknie, tupnie lub nie daj Boże opluje, nie pędź na policję, ok? Tak samo niech będzie jak to spotka kogoś z twojej rodziny lub twoich bliskich, a nawet zaparkowanego samochodu, jak ktoś mu ryskę zrobi, bo wtedy nie daj Boże policja będzie musiała zwrócić się do społeczeństwa o pomoc i ci jak piszesz: "donosiciele" i "frajerzy", będą tobie pomagać. Miej wtedy coś, co u innych ludzi nazywa się honorem. Tylko że oni go mają, tak więc spróbuj i ty go mieć!
Cytować
 
 
+6 #25 RB
2010-03-10 08:07, IP: 79.162.218.*
Ostrzega się, że ukrywanie poszukiwanego lub pomaganie mu w ucieczce grozi karą pozbawienia wolności do 5 lat (art. 239 KK).
Cytować
 
 
+4 #26 olo
2010-03-10 08:38, IP: 83.15.181.*
Cytuję macius:
Ja także zgadzam się z tym, co napisał obserwator. To jest czyste frajerstwo. Niech pałkarze popiszą się tym, co oni mogą zrobić sami, bo bez informatorów nic nie zrobią.

Anna, nie będę się kłócił. Gołdap to jest miasto przestępczości, ale jeżeli np. sąsiadka strzela z ucha na sąsiada, to lekka przesada. Albo kolega na innego kolegę to jest frajerstwo. Nie jeden, co był oskarżony za pobicia i inne, nie sprzedał swoich kolegów. A taka np. sąsiadka nic za podkablowanie nie dostanie. A jeżeli nie strzeli z ucha to też nic się jej nie stanie. Chyba że to jakaś [wymoderownao] babka, co się szczyci, że sprzedała sąsiada czy kolegę. Zapytajcie się nawet kolegów policjantów, ile osób idzie z nimi na układ, to może będzie jedna setna notowanych wcześniej osób.

Dareczek, ty byś pewnie swoją matkę sprzedał, bo przestępczość by się zmniejszyła. Żal mi was, oprócz paru, co się sprzeciwiają temu artykułowi.


Co ty wypisujesz? Ok. Kolega zabije pół twojej rodziny, a ty nie informuj policji! Bo na koleżkę nie wolno donosić :)
Cytować
 
 
+3 #27 Ania
2010-03-10 11:06, IP: 83.12.19.*
Oby więcej takich złapali :) To będziemy bezpiecznie żyć.
Cytować
 
 
+3 #28 Imię
2010-03-10 21:34, IP: 83.12.19.*
"konfident, kapuś, frajer, ormowiec" buhahahahahahahaha

Winny boi się, że ktoś go"zakapuje". Mając czyste sumienie po co ktoś miałby pisać podobne rzeczy?

Słyszałem historię, jak zaginione małe dziecko uciekało i kryło się przed policjantami, bo rodzice wcześniej straszyli je, że jak będzie niegrzeczne, to policja je zabierze :) I do kogo poszli po pomoc, gdy maluch zniknął? Ciekawe co by było, gdyby się znalazło, ale po np. 2 miesiącach?

Widziałem pożar i zadzwoniłem na policję. Paliło się późno w nocy w mieszkaniu, w domu wielorodzinnym, wezwano straż pożarną, zażegnano zagrożenie, czy jestem kapusiem?

Znalazłem mężczyznę leżącego nocą w śniegu, pijanego, wezwałem policję - ktoś się nim zajął, żyje. Też jestem konfidentem?

Gdy zobaczę, że złodziej okrada samochód np. sąsiada, olać to? Czy mój telefon to frajerska zagrywka, bo donoszę na złodzieja?

Policja jest wrogiem łamiących przepisy prawa. Zwykle tych, co się boją, "konfidentów, frajerów, ormowców i kapusiów".
Cytować
 
 
+4 #29 Darek
2010-03-11 09:26, IP: 83.3.74.*
Czytając niektóre komentarze mam wrażenie, że piszącym chodzi o zebranie maksymalnej ilości plusów lub minusów, bo czy pomagać policji jest pytaniem retorycznym.
Cytować
 
 
-4 #30 someone
2010-03-12 19:08, IP: 85.89.190.*
Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both.

Benjamin Franklin

Dlatego przytoczyłem, gdyż jak widzę gołdapianie coraz bardziej zamykają się w swoim malutkim świecie, fałszywej praworządności. Świecie w którym tzw. stróże prawa (jak dla mnie niedouczone, cierpiące na manię wielkości), bez krempacji budują swoje małe państwo policyjne. Chronić i służyć panie i panowie. A jeśli chcecie się zasłaniać przywilejami, luknijcie sobie do konstytucji. Dowiecie się, do czego jesteście. Hyhhh, jeśli ją zrozumiecie :) peace
Cytować
 
 
0 #31 worek
2010-03-13 16:28, IP: 79.190.82.*
Nie cierpię ormowców, którzy się wtrącają w nie swoje sprawy. Ten, co sprzedał Grzesia nie ma w ogóle skrupułów. Kiedyś i Ciebie może coś takiego spotkać to zobaczysz, jak to jest we własnej skórze. Psik ormowcom i konfidentom.
Cytować
 
 
-1 #32 Młodziak
2010-03-14 15:04, IP: 95.51.19.*
A jak do was konfidenty zapuka po takim zdarzeniu grupka młodzieży, co zrobicie? Narobicie ze strachu w gacie i wtedy pomyślicie, czy policja wam pomoże.
Cytować
 
 
+3 #33 Czyściciel
2010-03-14 20:00, IP: 91.94.95.*
Szanowni internauci z trzech ostatnich postów. Zapukajcie do mnie, jak pisze młodziak, tylko jak już zapukacie to mam prośbę. Miejcie honor i nie biegnijcie na 11-Listopada 1. Morda nie szklanka, na pewno wam się wygoi, tylko nie płaczcie wówczas?
Cytować
 
 
0 #34 Młodziak
2010-03-23 17:05, IP: 95.51.19.*
To padaj adresik.
Cytować
 
 
0 #35 piekny
2010-03-30 20:39, IP: 79.189.197.*
No i ktoś go wsypał. Dobry kumpel z niego był, żaden kryminalista. Sąsiadów miał dobrych ;/ ehh, szkoda.
Cytować
 

Dodaj komentarz


Komentarze zamieszczone przez czytelników nie są materiałem redakcyjnym. Redakcja GOLDAP.INFO nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli jakiś komentarz łamie prawo, zgłoś to redakcji, korzystając z formularza kontaktowego.
Reklama

Gołdapski Portal Internetowy
GOLDAP.INFO
redakcja:
19-500 Gołdap. ul. Partyzantów 16F
tel. 874-272-587 * fax 223-492-525


ISSN 1899-7759
kontakt 24h:
tel./SMS/MMS 504-475-522

WSPÓŁPRACUJEMY

 

ZAPRZYJAŹNIONE STRONY

Logowanie


Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

KAMERY

lokalizacja: droga K65, Pogorzel
powiększ obraz


wyniki plebiscytu SMS na Najbardziej Przyjaznego Dzielnicowego


Zobacz, co posiadają i ile zarobili urzędnicy oraz radni

Na 30 tysięcy złotych wycenił 70 metrowe mieszkanie radny Antoni Banel. 10mln złotych oszczędności, 110 metrowy dom o wartości 90mln złotych i 14,19ha gospodarstwo o wartości 180mln złotych posiada radna Janina Pietrewicz. Takie informacje znalazły się w oświadczeniach majątkowych radnych Rady Miejskiej, opublikowanych w BIP Urzędu Miejskiego. Więcej...

  • Okradł samochód ze sprzętu audio
    Co te patrole dadzą? W środę siedziałem na jednej z ławek przed pomnikiem naprzeciw "Puchatka". Zrobione są tam miejsca parkingowe, ale też jest obsza...
  • Okradł samochód ze sprzętu audio
    Czy to może ten nowy parking przy Orliku? Nie polecam tam parkować, mnie też okradziono samochód na tym że parkingu. Fajne miejsce dla złodziejaszków,...
   statystyka