Listy czytelników: "Stop 18" - moje spostrzeżenia

W nawiązaniu do artykułu Palenie może zaszkodzić nie tylko zdrowiu, chciałbym podzielić się swoim spostrzeżeniem. Mieszkam w pobliżu Liceum Ogólnokształcącego. Na co dzień widzę zachowanie uczącej się tam młodzieży. Na każdej przerwie międzylekcyjnej wiele osób wychodzi zapalić papierosa. Z moich obserwacji wynika, że w tej grupie są również osoby niepełnoletnie. Takie zachowanie uczniów jest bardzo uciążliwe dla mieszkańców, szczególnie pod oknami których znajduje się ta "palarnia". Warto by było, aby służby porządkowe zajrzały tam od czasu do czasu.

Marek

 

Komentarze  

 
+18 #1 ALFA
2010-03-11 16:48, IP: 89.230.239.*
Jak ktoś chce niech pali. Co z tego, że niepełnoletni. I tak nie obronisz go przed paleniem, choćbyś nie wiadomo co robił.
Jak dorośnie to zrozumie i będzie żałował. Jak policja zacznie interweniować to i tak nowe miejsce znajdą. Najgorzej w tej sytuacji ma mieszkaniec tego bloku, palą pod jego balkonem i wszystkie spaliny do domu lecą.
Cytować
 
 
+2 #2 obserwator123
2010-03-11 17:40, IP: 83.12.150.*
"Szczególnie pod oknami których znajduje się ta "palarnia". Warto by było, aby służby porządkowe zajrzały tam od czasu do czasu."

A tak przy okazji niech przyjadą pod halę sportową.
Cytować
 
 
+7 #3 kasia
2010-03-11 17:48, IP: 83.9.52.*
Widać balkon otwarty na parterze i wszystko leci do mieszkania :| To że palą, to ich sprawa, ale dlaczego mają truć innych? Czemu palący mają mieć większe prawa niż niepalący?
Cytować
 
 
+18 #4 apostata
2010-03-11 18:18, IP: 95.51.19.*
Wiadro wody wylane z któregoś górnego balkonu rozwiązałoby problem na długo :-)
Cytować
 
 
+9 #5 chomiczek
2010-03-11 18:19, IP: 83.3.74.*
A może zacznijmy od gimnazjum, co tam się dzieje :(
Cytować
 
 
+10 #6 Obserwator
2010-03-11 18:44, IP: 89.230.236.*
Nie tylko tego bloku. Spotkałem się z sytuacją, gdy uczennice paliły regularnie w klatkach bloku za Delicją. Nie tylko fetor kiepów był denerwujący, ale fakt niedomykania drzwi i zostawiania petów na schodach. Sądzę, że dyrekcja powinna stosownie zainterweniować i przejrzeć na oczy, że usuwając palaczy z terenu szkoły, problemu nie rozwiązali.
Pozdrawiam, oburzony mieszkaniec
Cytować
 
 
+13 #7 hl
2010-03-11 19:01, IP: 83.9.48.*
Zróbcie im jakąś palarnie :) Ten problem nie zaczął się w ostatnich latach. A jak rodzicie nie maja nic przeciwko?
Cytować
 
 
-1 #8 uczeń
2010-03-11 19:14, IP: 79.162.50.*
Tak, pala pod balkonem. Skoro właściciel tego balkonu nie dzwoni na policję i nic z tym nie robi, wiec jej to nie przeszkadza ;] Przeszkadza to osobie aż z drugiego bloku. Dziwne, jakby ktoś palił pod jego oknem, he
Cytować
 
 
-7 #9 xxxx
2010-03-11 19:35, IP: 188.146.173.*
Może i ci ludzie mają źle, bo nie ma to tamto. Na pewno dym wlatuje im do domów, ale żeby im to tak bardzo przeszkadzało, zrobiliby coś z tym. Przecież nikt im nie broni zadzwonić na policję. A poza tym może nasz kochany dyrektor wyznaczyłby nam w końcu jakieś miejsce do palenia, skoro wszystkim to przeszkadza?
Cytować
 
 
+9 #10 ŻAL
2010-03-11 20:06, IP: 83.9.73.*
No i co z tego, że tam zajrzą, jak większość ma dowody osobiste i jest pełnoletnia.
Cytować
 
 
+2 #11 xxxxx
2010-03-11 20:46, IP: 83.19.228.*
Ja nie wiem, to jest głupota już z tematem o paleniu. Rozumiem, że ludzie mogą się czepiać o palenie papierosów pod czyimś balkonem, ale ludzie ci, którzy chodzą do LO mają po 18 lat albo i więcej. To już z tą kontrolą straży miejskiej to przesada. A co do szkoły to mogą zrobić już tak zwaną palarnię. Czemu nauczyciele mogą palić na terenie szkoły, a uczniowie nie? Nie mówię, że mają to robić razem.
Cytować
 
 
+3 #12 humi
2010-03-11 21:57, IP: 95.48.19.*
Ci ludzie z parteru nie dzwonią na policję, bo się boją odwetu w postaci wybitych szyb. Poza tym uczniowie pierwszych klas raczej nie są pełnoletni, no i jest ustawa o niepaleniu w miejscu publicznym (chociaż nie wiem, czy to jest miejsce publiczne).
Cytować
 
 
+10 #13 XXX
2010-03-11 22:12, IP: 62.152.157.*
Młodzież raczej w ogóle nie czuje się tam "niechciana", skoro specjalnie dla nich, postawiono tam kosz na śmieci. Z kolei w LO, w gablotce na ścianie, została wywieszona namiętna apologia owego zacnego kosza, zacnej palarni i trzymania tam porządku, z czego ta cała grzeszna, niezdrowa młodzież miała kupę śmiechu. Pragnąłbym również zaznaczyć, że przez kilka tygodni odbywały się tam (a raczej, miały odbywać się) również dyżury nauczycieli ("w miejscach, gdzie palone są papierosy"). Osobiście widziałem za blokiem jedną nauczycielkę, która miała tam dyżur i chyba miała coś kontrolować, nie wiadomo jednak co.
Młodzież zaś nic nie demoluje, nikogo nie obraża i względnie korzysta ze wspomnianego wyżej kosza na śmieci. Wniosek jest taki, że skoro osiedle i szkoła w pełni przyzwalają na ten, jak się okazuje nieszkodliwy proceder, to po co w ogóle robić problemy, skoro ich nie ma? Policji i straży radzę zaś zająć się większymi niebezpieczeństwami niż jarający 17-latkowie.
Cytować
 
 
+11 #14 hahaa.
2010-03-11 22:20, IP: 91.94.82.*
Hahahahahaa! Ja też chodziłam tam palić, bo nie było gdzie, a mieszkańcom nie przeszkadzało to, o ile nie paliliśmy w klatkach. Tam, gdzie jest okno otwarte, mieszka bardzo miła pani ;) A straż miejska i za moich czasów przyjeżdżała czasami i nic. Nawet dyrektor czasami tam zaglądał ;P Nie wymyślajcie ludu!
Cytować
 
 
-6 #15 emi
2010-03-11 22:29, IP: 69.17.227.*
To jest plac zabaw dla dzieci, więc jest to miejsce publiczne, a uczniowie pierwszych klas maja po 17 lat! Ale nie chodzi tu o wiek tych ludzi, tylko o to, że przeszkadzają i śmiecą!
Cytować
 
 
+5 #16 Ania
2010-03-11 23:29, IP: 83.12.19.*
Nikt tam nie śmieci. Kosz został tam specjalnie postawiony dla uczniów, a w szkole wisiała kartka, aby pety wrzucać do owego kosza :) Rozumiem, że ludziom to przeszkadza, tzn. Pani, która ma otwarty balkon, ale nie rozumiem, że panu z bloku na przeciw. Poza tym jeśli tak to ludziom przeszkadza to proszę się postarać o palarnię dla nas uczniów LO :) Poza tym co za poświecenie, gdy w -30 stopni idzie się na przerwie za blooo na za :P
Cytować
 
 
+5 #17 Ania
2010-03-11 23:29, IP: 83.12.19.*
A co do placu zabaw dla dzieci, to w wiosnę nawet huśtamy i bawimy się z dziećmi. Matkom bądź babciom to nie przeszkadza :)
Cytować
 
 
+6 #18 Quatro
2010-03-11 23:50, IP: 83.9.44.*
Ale to są jakieś jaja. To nauczyciel może palić, a uczeń nie? Powinni również na terenie szkół ponad gimnazjalnych zrobić palarnię dla młodzieży pełnoletniej.
Cytować
 
 
+1 #19 hehe
2010-03-12 09:26, IP: 83.9.55.*
Nie mają do czego się przyczepić. Zrobił zdjęcia z okna i się podjarał. Chyba człowiek nie ma co robić i strasznie się nudzi. A nawet gdyby nauczycielki miały tam dyżury to co?
Ja w zawodowce normalnie paliłem przy nauczycielach, a jeżeli któryś kazał mi wyrzucić papierosa to mówiłem, ze nie palę na terenie szkoły i nie wyrzucę. Zawsze straszyli naganą haha. A tym Państwu, którzy tam mieszkają to nie przeszkadza. Jeżeli im to nie przeszkadza, to tym bardziej nie powinno przeszkadzać to ludziom z kolejnego bloku. Emi ma racje, jest to plac zabaw czyli automatycznie jest to miejsce publiczne. A właśnie ma wejść ustawa w Polsce o zakazu palenia w miejscach publicznych.
Cytować
 
 
-3 #20 Sylwia
2010-03-12 11:04, IP: 89.230.238.*
Ja mieszkam na przeciwko ośrodka wychowawczo-szkolnego i tam na każdej przerwie zbiera się towarzystwo na papieroska. Są tam osoby, które mają po 11 lat. Pamiętam swoje czasy, gdy na przerwach chciało nam się palić, to i tak nam się nie udało, bo zawsze jakiś nauczyciel nas przyłapał. A w tym ośrodku to chyba palenie papierosów przez dzieci jest legalne, bo ja nie widzę żadnego nauczyciela, który by wyszedł :(
Cytować
 
 
+1 #21 xx
2010-03-12 11:15, IP: 188.146.77.*
Cytuję humi:
Ci ludzie z parteru nie dzwonią na policję, bo się boją odwetu w postaci wybitych szyb. Poza tym uczniowie pierwszych klas raczej nie są pełnoletni, no i jest ustawa o niepaleniu w miejscu publicznym (chociaż nie wiem, czy to jest miejsce publiczne).



Dokładnie jestem tego samego zdania. Nie dzwonią na policję, ponieważ najzwyczajniej w świecie się boją. A co do miejsca publicznego to jest to w 100% takie miejsce. A palarnia pod tym balkonem jest od wiek wieków. Może faktycznie czyściej i zdrowiej bynajmniej dla właścicieli tego mieszkania byłoby, gdyby zorganizować jakieś miejsce do palenia dla młodzieży. Chociaż nie palą tylko pełnoletni, ale co zrobić, tak było jest i pewnie będzie.
Cytować
 
 
+1 #22 Ajna
2010-03-12 12:29, IP: 83.14.28.*
Następnym razem jak pan zdjęcia będzie robił, to niech pan poinformuje nas o tym, to przynajmniej się uśmiechniemy ;D
Cytować
 
 
+13 #23 Pan W.
2010-03-12 13:10, IP: 83.9.27.*
Jesteście żałośni, naprawdę. Jestem na tym zdjęciu i ta osoba, która zrobiła te zdjęcie, to niech ruszy główką. Raz, że to nie jest już jego osiedle, ponieważ tyle razy rozmawialiśmy z kobietami, które tam sprzątają i same powiedziały, że to już jest inny teren niż ten z przeciwka. A w tym oknie, na której wisi ta zielona kapa, jest mieszkaniem miłej Pani, która nawet czasami wygląda przez okno i zagada co u nas słychać. Boją się? A to co, my tam sobie po kablach heroinę dajemy? Rozwijamy handel narkotykami? Sprzedajemy broń? W szkole wywiesili wywieszkę, by wyrzucać kiepy do koszta i tak robimy. Jest o wiele czyściej niż kiedyś, nawet panie sprzątaczki powiedziały, że to wielki + dla nas. Takie jest moje zdanie, chcecie to wstawiajcie minusy.
Cytować
 
 
+6 #24 Bednarz
2010-03-12 13:29, IP: 89.230.238.*
Całe szczęście, że ja nie palę :)
Cytować
 
 
+9 #25 Natalia
2010-03-12 13:44, IP: 83.9.234.*
Ta fotka to spod bloku mojej babci, babcia też pali i to sporo. Jej to nie przeszkadza, a palarnia dla licealistów zarówno ogólniaka jak ZSZ by się przydała. Sama uczyłam się w ZSZ i wprawdzie jestem niepaląca, ale popieram pomysł wydzielenia palarni.
Cytować
 
 
+7 #26 Uczennica LO
2010-03-12 13:58, IP: 79.163.162.*
Dlaczego palenie pełnoletniej młodzieży przeszkadza komuś, kto mieszka w sąsiednim bloku, przy którym się nie pali?! A mieszkańcy bloku, przy którym się pali, nic nie mówią na ten temat. Został postawiony specjalnie kosz na śmieci, co jest równoznaczne z tym, że możemy tam palić. A poza tym, młodzież z liceum nic tam nie robi. "Kiepy" są wrzucane do owego kosza. Uważam, że palenie przez młodzież z liceum profilowanego na garażach i w okolicach powinno być bardziej interesujące. A i jeszcze jedno - w gimnazjum palą również. I tam raczej nie ma nikogo pełnoletniego. Może wypadałoby się tym zająć, a nie palącą młodzieżą pełnoletnią? Ludzie, nie macie już chyba co robić. Tylko zdjęcia robić ;/
Cytować
 
 
+8 #27 D
2010-03-12 14:00, IP: 212.44.45.*
Ale miło popatrzeć, jednak pewne rzeczy się nie zmieniają i przechodzą z pokolenia na pokolenie. Sam spędziłem tam połowę przerw. A teraz już nie pale. Mimo wszystko milo powspominać ;)
Cytować
 
 
-4 #28 Markotny Marek
2010-03-12 14:12, IP: 83.9.30.*
Cytuję Ajna:
Następnym razem jak pan zdjęcia będzie robił, to niech pan poinformuje nas o tym, to przynajmniej się uśmiechniemy ;D


A piersi pokażecie ;-) ?
Cytować
 
 
+7 #29 ***
2010-03-12 14:17, IP: 79.189.197.*
Niech zajrzą pod gimnazjum. Tam wszyscy są niepełnoletni.
Cytować
 
 
-6 #30 aa
2010-03-12 14:33, IP: 89.161.31.*
Nawet jakby byli tam nauczyciele, to nic by nie zrobili. Młodzież dzisiejsza się nie boi nikogo i niczego, ale z drugiej strony gdyby zrobiono palarnię, to nie byłoby widać palącej młodzieży. Problem by istniał nadal, palarnia w szkole oznaczałaby przyzwolenie na palenie, a przecież w szkole nie można na to przyzwalać. Po prostu nie palcie w godzinach szkolnych :P
Cytować
 
 
-8 #31 Marek
2010-03-12 15:29, IP: 95.48.19.*
Cytuję Uczennica LO:
Dlaczego palenie pełnoletniej młodzieży przeszkadza komuś, kto mieszka w sąsiednim bloku, przy którym się nie pali?! A mieszkańcy bloku, przy którym się pali, nic nie mówią na ten temat. Został postawiony specjalnie kosz na śmieci, co jest równoznaczne z tym, że możemy tam palić. A poza tym, młodzież z liceum nic tam nie robi. "Kiepy" są wrzucane do owego kosza. Uważam, że palenie przez młodzież z liceum profilowanego na garażach i w okolicach powinno być bardziej interesujące. A i jeszcze jedno - w gimnazjum palą również. I tam raczej nie ma nikogo pełnoletniego. Może wypadałoby się tym zająć, a nie palącą młodzieżą pełnoletnią? Ludzie, nie macie już chyba co robić. Tylko zdjęcia robić ;/


Uczennico LO, to że ktoś pali, to jest jego indywidualna sprawa. Problemem jest miejsce, w którym robi to młodzież. Ta pani z tego okna, pod którym palicie, wcale nie jest taka szczęśliwa i zadowolona, jak to ktoś napisał wcześniej. Co z tego, że część palących jest pełnoletnia. Rozumu maja tyle, co sikorki. Przecież niedługo zrobi się ciepło i podwórko zapełni się dziećmi, a one patrzą i to ma wpływ na ich dalszy rozwój. Jeśli tego nie rozumiesz, to trudno. A co do kosza na śmieci, to postawiony został po to, aby do niego wrzucać kiepy, bo panie sprzątaczki musiały zbierać wasze brudy. Jak tak popatrzeć to więcej jest kiepów na ziemi niż w koszu, tu się kłania kultura osobista wyniesiona z domu.
Ja kiedyś paliłem, a teraz tego żałuje, bo to się odbiło na moim zdrowiu. Pozdrawiam.
Cytować
 
 
+8 #32 hhhe
2010-03-12 16:19, IP: 83.9.234.*
Co was obchodzi, kto pali i gdzie. Jak kogoś to by bolało, np. właściciela balkonu, to by zadzwonił na policje.
Cytować
 
 
+1 #33 Ania
2010-03-12 16:33, IP: 83.12.19.*
Cytuję Marek:
Uczennico LO, to że ktoś pali, to jest jego indywidualna sprawa. Problemem jest miejsce, w którym robi to młodzież. Ta pani z tego okna, pod którym palicie, wcale nie jest taka szczęśliwa i zadowolona, jak to ktoś napisał wcześniej. Co z tego, że część palących jest pełnoletnia. Rozumu maja tyle, co sikorki. Przecież niedługo zrobi się ciepło i podwórko zapełni się dziećmi, a one patrzą i to ma wpływ na ich dalszy rozwój. Jeśli tego nie rozumiesz, to trudno. A co do kosza na śmieci, to postawiony został po to, aby do niego wrzucać kiepy, bo panie sprzątaczki musiały zbierać wasze brudy. Jak tak popatrzeć to więcej jest kiepów na ziemi niż w koszu, tu się kłania kultura osobista wyniesiona z domu.
Ja kiedyś paliłem, a teraz tego żałuje, bo to się odbiło na moim zdrowiu. Pozdrawiam.


Panie Marku :) Czemu pan nie sfotografuje psich odchodów na trawniku, bo jest ich tam więcej niż tych całych kiepów. Chyba, że Pan ma tyle rozumu, co sikorki i myśli, że to sprawa uczniów z LO.
Cytować
 
 
+9 #34 dotx
2010-03-12 16:37, IP: 79.189.197.*
Cytuję Marek:
Przecież niedługo zrobi się ciepło i podwórko zapełni się dziećmi, a one patrzą i to ma wpływ na ich dalszy rozwój.

Ja kiedyś paliłem, a teraz tego żałuje, bo to się odbiło na moim zdrowiu. Pozdrawiam.


Wychodzi na to, że to właśnie tylko i wyłącznie przez młodzież z LO w Gołdapi młodzi zaczynają pociągać papierosy. Jeśli idzie osoba starsza od tej młodzieży i kopci, to już jest w porządku?

Skoro sam paliłeś to chyba powinieneś zrozumieć te osoby. Odbiło się Ci na zdrowiu - i dobrze, im niech się też odbije i kwita.

Ten temat nie dotyczy obszaru podwórka na ulicy bodajże AK, lecz wielu innych miejsc. Temat na prawdę prestiżowy i chwała za jego rozpoczęcie. Ktoś chciał być sławny i to osiągnął. Gratulacje.
Cytować
 
 
+2 #35 palacz z owej palarni
2010-03-12 16:51, IP: 178.36.27.*
Hahaha, normalnie śmiać mi się chce, gdy czytam te - jakby to powiedzieć - "złośliwe" komentarze, wycelowane w nas, palaczy z tej palarni ;] Nikomu nie robimy krzywdy paląc w tym miejscu, nie rozwalamy niczego. Dlaczego oceniają nas ludzie, którzy nawet nie wiedzą, jacy jesteśmy? Najlepiej wiemy my sami, którzy tam palimy, co się na tej palarni dzieje, a raczej co się nie dzieje ;P Jeden koleś zrobił zdjęcia, bo nie miał pewnie nic ambitniejszego do roboty i nagle zaczęło mu przeszkadzać. Jeszcze z bloku oddalonego o 20-30 metrów? Robicie wielki szum, jakby miały miejsce tam jakieś niewyobrażalnie straszne rzeczy ;] Powtarzając już treści niektórych komentarzy, w większości przeważają osoby dorosłe na "naszej" palarni i bardziej uświadomione w niektórych sprawach (między innymi chodzi mi o palenie ;] aniżeli małolaty z gimnazjum. Wybaczcie mi małą chaotyczność, ale to już się przeradza w jakąś paranoję.
Cytować
 
 
-6 #36 Nie paląca
2010-03-12 17:30, IP: 79.163.151.*
Pomysł rewelacyjny. Powinni tylko częściej robić te naloty i np. za karę kazać posprzątać wszystkie kiepy na "palarni". Chcą siebie zatruwać? Proszę bardzo, niech to robią, ale nie kosztem kogoś. Skąd wiecie, czy ta Pani nie ma nic przeciwko? Może boi się zwrócić uwagę, że może ktoś jej wybić okno czy coś w tym stylu. Przecież nie zna was i nie wie, jak możecie zareagować. Koszmarem jest też to, że niestety trujący się ludzie palą również w łazienkach. Są oni przykładem idiotów, którzy myślą tylko o sobie.
Cytować
 
 
0 #37 Ania
2010-03-12 17:55, IP: 83.9.43.*
Dlaczego osoby palące mają większe prawa niż niepalące? Rzućcie ten nałóg, nie ma z tego żadnych zalet, a jedynie wady :)
Cytować
 
 
+2 #38 Ewa
2010-03-12 18:21, IP: 95.51.19.*
Jestem uczennicą LO. Nie rozumiem, jak uczniowie nie rozumieją problemu. Jak tacy dorośli są, to niech zapalą z rodzicami, a nie chowają się po klatkach i do tego chowają się za blokiem. Gdybym mieszkała w tym bloku na pewno wylałabym wiadro zimnej wody na głowę.
Cytować
 
 
-4 #39 klon
2010-03-12 20:02, IP: 89.230.239.*
Czym skorupka za młodu... Niewiele osób swojego pierwszego spróbowało w liceum. Wystarczy podejść pod gimnazjum. Tam na każdej przerwie uczniowie palą szlugi nie ukrywając się wcale. A nauczyciele... hm szkoda gadać (pisać). 4 godzinki pracy zleciały i czas do domciu. Po co spojrzeć w lewo i pogrozić palcem, lepiej telewizję w domciu pooglądać. Byleby pieniążki na konto wpływały. Pozdrawiam przepracowanych nauczycieli. Czekam na minusiki.
Cytować
 
 
+1 #40 xx
2010-03-12 20:27, IP: 95.51.19.*
Ludzie najzwyczajniej na emeryturach się nudzą, pykają zdjęcia :) A za robienie zdjęć bez zgody i publikowanie chyba jakiś kodeks jest.
Cytować
 
 
+5 #41 Jacek Rakowski
2010-03-12 20:44, IP: 83.12.19.*
Cytuję xx:
A za robienie zdjęć bez zgody i publikowanie chyba jakiś kodeks jest.


Zdjęcia robić możesz do woli z czego chcesz, nikogo o to nie pytając. Zakazu prawnego robienia zdjęć brak. Zasady publikacji opisane są w ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych, art. 81. Zgody - w określonych sytuacjach - wymaga publikacja wizerunku danej osoby. Tu wizerunków brak :)
Cytować
 
 
+3 #42 ...
2010-03-12 20:54, IP: 95.40.23.*
Co z tego, że miejscy podjadą na palarnie w gimnazjum koło boiska i kogoś do dyrektora zaprowadzą za to, że tam stał, jeżeli co przerwę chodzi tam dużo ludzi.
Cytować
 
 
+4 #43 aaaaaaaa
2010-03-13 00:45, IP: 178.37.224.*
Chcą to palą. Nie wasze zdrowie tylko ich. Pety dla mnie pod balkonem nie przeszkadzają, a mieszkam w pobliżu balkonu. Gorzej z odchodami, bo to czuć niekiedy.
Cytować
 
 
+2 #44 mamba
2010-03-13 13:12, IP: 83.12.19.*
Moim zdaniem wydzielenie miejsca do palenia załatwiłoby problem. Oczywiście jest to szkodliwe, ale lepiej, żeby palili w odpowiednim miejscu. Zauważyłam, że policja przyjeżdża pod gimnazjum najczęściej po lekcjach, kiedy już młodzież pojedzie do domu i nie ma kogo przyłapać. Powinni jeździć w czasie przerw lekcyjnych i przed 8 godz. ;)
Cytować
 
 
+1 #45 Tajemnica.
2010-03-13 13:24, IP: 83.9.92.*
Cytuję Markotny Marek:
A piersi pokażecie ;-) ?


Porażka jednym słowem. Tyle w temacie, bo brak słów.
Cytować
 
 
+7 #46 czarnoskóry
2010-03-13 13:35, IP: 83.9.84.*
Najważniejsze, że pala na świeżym powietrzu. Brawo! Dwadzieścia pięć lat temu paliliśmy w ubikacjach w LO. Czasami Zdzicho ganiał albo Ula.
Pozdrowienia dla palaczy z LO.
Cytować
 
 
+3 #47 Marcelonna
2010-03-13 21:35, IP: 188.146.210.*
Już 15 lat temu tak było i się nie zmieni. Miejsca te same, tylko ludzie się zmieniają. Jak z kibelków dym szedł to każdy udawał, że nie widzi i nie czuje. A z tymi, co się paliło, to i tak palą dalej. Także jak ktoś nie chce to i się nie zmusi :D Pozdro
Cytować
 
 
+3 #48 Jakub
2010-03-14 12:13, IP: 81.190.134.*
Ja nie rozumiem tego, dlaczego mieliby wybijać okno dla tej pani lub sąsiadów. Jeżeli to zrobią to wtedy zaczną się naloty policji lub miejskich i to będzie dla nich na minus :/ Ja stamtąd pamiętam jeszcze psa, który czasami znienacka wyskakiwał i ochoczo nas zębami pozdrawiał :)
Cytować
 
 
0 #49 magdalena
2010-03-14 20:47, IP: 83.16.190.*
Zbudować palarnię i po kłopocie. Niech się trują jak chcą w miejscach, gdzie innych truć nie będą. A jak dorosną to rzucą, jak ja to zrobiłam. Haha jestem wolna, już nie palę.
Cytować
 
 
-5 #50 Ja
2010-03-14 21:46, IP: 77.113.37.*
Ktoś powinien się wziąć w końcu za tę [wymoderowano] spod bloku :) Uczę się w LO i zauważyłam, że większość "palaczy" to niepełnoletnie dzieciaki, a ci, co sprzedają im fajki, powinni dostać po pupie! Może przez palenie chcą wyglądać na doroślejszych czy jak.
Cytować
 
 
0 #51 do ja
2010-03-15 10:49, IP: 89.230.236.*
Skoro się uczysz w LO to zapewne też jesteś dzieciakiem, tak jak inne dzieciaki z LO. Nie twierdzę, że palenie jest dobre. To jest nałóg i wiele osób niestety pali. Ale zgodzę się z niektórymi wypowiedziami powyżej, że osobom uczącym się w LO nie dużo brakuje do pełnoletności, a w gimnazjum trochę więcej. Uważam więc, że lepszym byłoby się wziąć za tych, którzy zaczynają palić i uchronić ich przed dalszym paleniem. Czym skorupka nasiąknie za młodu... Lepiej zapobiegać u podstaw, a nie w liceum, gdzie mało co da się zmienić, ponieważ osoby uczące się tam maja już swój sposób myślenia. A w gimnazjum można jeszcze jakoś wpłynąć na nich, nawet z racji takiej, że nie są pełnoletni, a gimnazjum jest obowiązkowe i kiedyś muszą je skończyć.
Cytować
 
 
-3 #52 Jessica Stunden Bauer
2010-03-15 14:42, IP: 83.9.88.*
Dokładnie jestem tego samego zdania co Ty #50 Ja - czas wziąć się za tak niedoinformowanych i okrojonych ludzi. Brawo, jestem pod wrażeniem intelektu osób niemających świadomości na temat prawa oraz panującej tam sytuacji. Wystarczy mi wysłać oficjalne gratulacje dla takich osób jak Ty. Chętnie rozwiałbym te zbędne dywagacje, gdybym poznał Twe personalia.
Cytować
 
 
0 #53 Piotr Miszkiel (Piecia)
2010-03-15 15:01, IP: 83.19.228.*
Cytuję Ja:
Ktoś powinien się wziąć w końcu za tę [wymoderowano] spod bloku :) Uczę się w LO i zauważyłam, że większość "palaczy" to niepełnoletnie dzieciaki, a ci, co sprzedają im fajki, powinni dostać po pupie! Może przez palenie chcą wyglądać na doroślejszych czy jak.


Możesz nie lubić uczniów-palaczy, ale żeby uczniów swojego LO wyzywać od dzieciaków bo palą to przesada "doroślaku"...
Cytować
 
 
+2 #54 Ania
2010-03-15 21:15, IP: 83.9.58.*
Dobra, palenie pod oknem jest niefajne. A czy szkoła coś zrobi z uczennicami, które palą w damskich ubikacjach? Nie można wejść, bo śmierdzi, że wytrzymać nie idzie.
Cytować
 
 
-6 #55 Żółty M&M`s
2010-03-15 22:16, IP: 83.15.181.*
Spalić palaczy. Kryminogenne jednostki typowo, większość na pewno łysych. Boję się z bloku wyjść wieczorem, jak pod tym blokiem palą u mnie te ze szkoły dzieci. Psa obronnego muszę mojego brać. Czas coś z tym zrobić panie burmistrzu. A może to powiatowy blok jest? Pan starosta mógłby interweniować w sprawie kolegów ze szkoły, abiturientów i innych. Przecież to w końcu jego szkoła. Co to w ogóle jest? Elita, przyszli dyrektorzy banków i burmistrzowie, urzędnicy z tego liceum, a tak palą, jak palacze.
Cytować
 
 
0 #56 Ajna
2010-03-16 08:27, IP: 83.14.28.*
Cytuję Ania:
Dobra, palenie pod oknem jest niefajne. A czy szkoła coś zrobi z uczennicami, które palą w damskich ubikacjach? Nie można wejść, bo śmierdzi, że wytrzymać nie idzie.


Dokładnie tak. Chyba lepiej jest palić na owej "palarni" niż w toaletach.
Cytować
 
 
+3 #57 Michał
2010-03-17 11:03, IP: 77.115.174.*
Liceum to praktycznie dorośli ludzie, wystarczy zajechać 300m od komendy do gimnazjum. Tam jest palarnia przy wyjściu obok basenu. Co tam się dzieje to paranoja. Dzieci, ledwo ich widać, a każdy ma peta w ustach. W kiblach to nie tylko peta. Tu jest problem i tu trzeba to rozwiązać, a szkoły średnie całe życie paliły i palić będą, tylko zmieniane są palarnie ;)
Cytować
 
 
0 #58 Heheh
2010-03-17 11:04, IP: 61.6.163.*
Papierosy przecież nie smakują jak truskawki czy kurczak pieczony, drugiego papierosa zapalasz tylko i wyłącznie z braku własnego zdania, ze strachu przed powiedzeniem NIE - bo przecież nie dla smaku. Poza tym wyglądacie z papierosami w ustach jak [wymoderowano], zwykli konformistyczni frajerzy.
Cytować
 
 
0 #59 Bednarz
2010-03-18 19:48, IP: 89.230.238.*
Szkoda, że pisząc takie rzeczy nie potrafisz podpisać się tak, żeby było wiadomo, kim jesteś. Panie odważny krytykancie :)
Cytować
 
 
0 #60 ?
2010-03-19 13:43, IP: 89.230.236.*
Chyba sobie zrobię spacerek pod gimnazjum i pstryknę parę fotek. Najlepiej chyba będzie. Albo jakiś apel do dyrekcji?
Cytować
 
 
0 #61 dd
2010-03-24 21:05, IP: 89.230.236.*
Może niedługo to nauczyciele będą wam do domu przychodzić i dzieci wychowywać? Ja osobiście nie mam zamiaru biegać na przerwie między blokami, bo odpowiadam za uczniów na terenie szkoły, a nie w mieście i nie na osiedlach! Straż miejska nie jest w stanie nic z tym zrobić?
Cytować
 
 
0 #62 PaTi ^^
2010-03-28 19:15, IP: 95.51.19.*
Jeśli komuś przeszkadza. że tam śmiecą, to niech śmietnik postawią. Może przestaną ;P

Cytuję Heheh:
Papierosy przecież nie smakują jak truskawki czy kurczak pieczony, drugiego papierosa zapalasz tylko i wyłącznie z braku własnego zdania, ze strachu przed powiedzeniem NIE - bo przecież nie dla smaku. Poza tym wyglądacie z papierosami w ustach jak [wymoderowano], zwykli konformistyczni frajerzy.

Ej sorry, masz coś do palących?!
Cytować
 
 
0 #63 assadionka
2010-04-07 13:31, IP: 89.230.237.*
Cytuję Obserwator:
Nie tylko tego bloku. Spotkałem się z sytuacją, gdy uczennice paliły regularnie w klatkach bloku za Delicją. Nie tylko fetor kiepów był denerwujący, ale fakt niedomykania drzwi i zostawiania petów na schodach. Sądzę, że dyrekcja powinna stosownie zainterweniować i przejrzeć na oczy, że usuwając palaczy z terenu szkoły, problemu nie rozwiązali.
Pozdrawiam, oburzony mieszkaniec

Dyrekcja powinna zrobić palarnię dla pełnoletnich. A z resztą małoletnich palących po klatkach można inaczej problem rozwiązać :)
Cytować
 

Dodaj komentarz


Komentarze zamieszczone przez czytelników nie są materiałem redakcyjnym. Redakcja GOLDAP.INFO nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Jeśli jakiś komentarz łamie prawo, zgłoś to redakcji, korzystając z formularza kontaktowego.
Reklama

Gołdapski Portal Internetowy
GOLDAP.INFO
redakcja:
19-500 Gołdap. ul. Partyzantów 16F
tel. 874-272-587 * fax 223-492-525


ISSN 1899-7759
kontakt 24h:
tel./SMS/MMS 504-475-522

WSPÓŁPRACUJEMY

 

ZAPRZYJAŹNIONE STRONY

Logowanie


Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

KAMERY

lokalizacja: droga K65, Pogorzel
powiększ obraz


wyniki plebiscytu SMS na Najbardziej Przyjaznego Dzielnicowego


Są zewnętrzne środki na budowę stacji uzdatniania wody

20 lipca zarząd województwa warmińsko-mazurskiego dokonał zmian w uszczegółowieniu zakresu osi „Środowisko przyrodnicze" Regionalnego Programu Operacyjnego. Tym samym umożliwił gminie Gołdap złożenie wniosku o dotację na budowę stacji uzdatniania wody na ujęciu w naszym mieście. Więcej...

  • Okradł samochód ze sprzętu audio
    Uciekać? Kto pierwszy ten lepszy. Ludzie już głupieją od tej biedy i bezrobocia. Największe w Gołdapi firmy nie wypłacające wypłat. Wydawane przez wła...
  • Uwaga studenci, szansa na stypendium!
    Z tym stypendium to faktycznie coś jest nie tak. Powinno być za wyniki w nauce, a nie według dziwnych kryteriów. Ci, co mają bardzo małe dochody, to i...
   statystyka